colours

11:44 am



Cześć. Wiele z nas ma ' motto życiowe ' czy tez cytat ,którym kieruje się w życiu. Ja, takiego czegoś nie mam ,ale bardzo  często słysząc to bardzo długo zastanawiam się nad ich głównym ' przesłaniem '. Jednym z takich cytatów jakie słyszałam w ostatnim czasie jest " Żyj kolorowo ! ".





Ale co to tak naprawdę znaczy ? 
'Kolorowe' życie to nie tylko barwne ubrania, włosy czy rzeczy, którymi się otaczamy ale ludzie i nasze zachowanie. Być kolorowym ma dwa znaczenia. Jedno, już wspomniane czyli ubrania, włosy i rzeczy, no i oczywiście drugie (chyba ważniejsze ) czyli to jacy są nasi znajomi, rodzina, ludzie którymi się otaczamy, nasze zachowanie i postrzeganie świata. Te właśnie elementy mają największy wpływ na to czy żyjemy kolorowo, czyli po prostu szczęśliwie i jak dobrzy ludzie lub szaro.  Smutek, troski no i oczywiście wspominane już wiele razy przeze mnie narzekanie. Tak wiele osób, tylko na zewnątrz jest kolorowe, a tak naprawdę ich życie wygląda jak szara gazeta, w której czasami pojawiają się barwne zdjęcia.







A więc jeśli już wszyscy mamy zarys kolorowego życia, możemy zdać sobie pytanie.
      Czy żyjemy kolorowo ?
-
-
-
Jak widzicie zdjęcia są trochę inne niż zwykle, coś trochę innego niż zazwyczaj robię. Wydaje mi się, że są bardziej ' artystyczne '. Co o nich sądzicie ? :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, idealnie pasują do tematu posta! Hhmm, moje życie po części jest kolorowe, ale staram się żeby jeszcze bardziej takie było ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja staram się żyć jak najbardziej kolorowo !
    http://jestemkalina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja staram się w jak największym stopniu żyć kolorowo :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  4. Ciekawe spojrzenie na świat ! Nigdy nie patrzyłam na to zdanie pod tym kontem, ale im dłużej się nad tym zastanowić, to chyba masz rację;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia są świetne!
    Ja również postanowiłam trochę zmienić nastawienie, czyli przestać ciągle narzekać, i zacząć cieszyć się życiem. ☺

    milkyalpaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Ja już od dawna zmieniłam nastawienie do świata. :)
    https://everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. przyznam szczerze, że z tym hasłem spotykam się po raz pierwszy :)
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  8. Ciekawie napisane, z pewnością będę wpadać częściej, bo warto! ♥

    Mój blog *KLIK*

    ReplyDelete
  9. ciekawe te zdjecia, artystyczne. super pasują do całości wpisu :)

    olabrzeska.pl

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia. Robiłaś je makro?
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja staram się "żyć w 100%". :) Świetne zdjęcia. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    ReplyDelete
  12. Z racji, że już koniec roku to chciałabym Ci życzyć kochana najlepszych wakacji na świecie, super wyjazdów, miliona wspomnień, dużo nowych przyjaciół i żebyś zapamiętała je do końca życia. Buziaczki. :*


    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wydaje mi się że żyć kolorowo to po prostu żyć tak by nasze życie było pełne dobrych wspomnień
    Masz racje sesja bardziej artystyczna
    blog ->klik

    ReplyDelete
  14. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. bardzo mądry post
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. beautiful
    NEW POST: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/baseball-cap-and-off-gold.html

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia! Ja staram się żyć kolorowo, chociaż to nie zawsze działa. :)

    ReplyDelete
  18. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!¦

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    ReplyDelete
  19. Na pewno Cię jeszcze odwiedzę, ponieważ spodobał mi się twój blog, ciekawie tu u ciebie ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/co-by-byo-gdyby.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne. W poprzedniej notce ogłosiłam KONKURS!!!! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wziąć udział ;) !!!

    ReplyDelete

Subscribe