run !

3:19 pm

Cześć.  Co tam u Was ?
Już coraz bliżej wakacje i upalne dni, które ostatnio także u mnie zawitały. Bardzo cieszę się z tej wiadomości  głównie ze względu na to, że jestem już bardzo zmęczona tym rokiem, który i tak minął mi dosyć szybko. Oceny już w większości wystawione więc nie jest już tak strasznie jak to było w szkole. Mam wiele planów na wakacje ale o tym napiszę niebawem, jeśli oczywiście chcecie :)



Jak wiecie niedawno pojawił się post na temat pasji. Ja, jak już pisałam mam ich kilka.
A kolejną, oprócz fotografii, jest bieganie. Wiele osób uważa, że jest to bardzo męczące i nieprzyjemne, dla mnie jest wręcz przeciwnie.
Pomimo fizycznego zmęczenie, psychicznie czuję się niesamowicie. Bieganie sprawia też, że mam o wiele więcej energii i pozytywnych emocji. A pomimo " zdrowia psychicznego ", jest to też zdrowa pasja dla ciała. Pomaga poprawić kondycję, sylwetkę czy też pozbyć się negatywnych emocji.
Biegam już kilka miesięcy i czuję się o wiele lepiej. Uważam też, że sport ,nie ważne czy jest to bieganie, pływanie lub jeszcze coś innego, pozwoli Wam poczuć się niesamowicie .








     Przypominam Wam także o konkursie. Mam nadzieję, że weźmiecie w nim udział :)
Pozdrawiam :) 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ładne zdjęcia, ja też lubię biegać :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i mam nadzieje, że zrobisz to samo ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny post :) Prześliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I love to walk in the forest !

    http://differentcands.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia:) Ja niestety biegać nie mogę, gdyż serce zaczyna mi bardzo szybko bić, zaczyna mi się kręcić w głowie i się szybko męczę:/
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. o nieee, nienawidze biegania, tylko rower :D

    klikniesz jedynie w link do sukienki pod zdjęciem? ♥
    http://lostdream05.tumblr.com/post/120610118709/you-like-the-dress-its-really-comortable-and

    ReplyDelete
  6. Cudne zdjęcia :)!.
    Ja jakoś biegania też nie lubię ale wolę za to robić inne ćwiczenia no i np jeździć na rowerze :)

    sushi-natka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawy post :) Prześliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam :)
    zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Beautiful pics!
    xx Elle

    New outfit post on:
    www.cherryblossomstreet.com - Swedish Fashion Blogger and Model in TOKYO

    ReplyDelete

Subscribe