change

7:53 pm

Cześć. Jak widzicie w ostatnich wygląd bloga zmienił się o 180 stopni, z czego bardzo się cieszę.
Uwielbiam zmiany. Nie tylko te na blogu czy w wyglądzie mojego pokoju, ale i te w nas samych. Lubię wprowadzać do swojego życia nowe elementy, którymi są tak zwane postanowienia. Postanowienia większości z nas kojarzą się z Nowym Rokiem. Mi także, ale nie tylko z tym kalendarzowym, a bardziej z nowym rokiem szkolnym.

Jak wszyscy wiemy rozpocznie się on już za niespełna 15 dni, a więc możemy już  wprowadzać w nasze życie drobne jak i te większe zmiany. Ja chcę być bardziej zorganizowana, zdrowiej się odżywiać i... nie zostawiać niczego na ostatnią chwilę. Tak właśnie robiłam przez ostatnie 10 miesięcy i nie było to miłe doświadczenie, kiedy stresuje Was fakt że macie jeszcze tyle do zrobienia a tak mało czasu.
A jeśli chodzi postanowienia związane z blogowaniem to bardzo chciałabym wprowadzić więcej zdjęć, na których możecie zobaczyć mnie. Wiem, że wtedy czytelnicy czują lepszy  kontakt z blogerem, wiem to oczywiście z własnego doświadczenia jak i rozmowy z inną osobą.


A Wy możecie napisać mi, jaki zmiany chcecie zobaczyć na blogu i co planujecie wprowadzić u siebie.




You Might Also Like

16 komentarze

  1. Też lubię zmiany - teraz czeka mnie największa, bo zaczynam studia w tym roku. A u siebie brakuje mi tylko systematyczności i różnorodności ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja zawsze obawiam sie zmian, ładne zdjęcia!:)
    Klikniesz wlinki w nowym poście będę wdzięczna;*

    ReplyDelete
  4. U mnie już prawie od zawsze nad nowym rokiem kalendarzowym górował nowy rok szkolny, właśnie wtedy mam tyle postanowień, że będę się dobrze uczyć itd. Niektóre udaje mi się zrealizować, a inne nie, ale wiem, że przynajmniej się starałam.
    Nowy wygląd bloga jest boski <3 Ja też postanowiłam trochę pozmieniać u siebie, ale takie zmiany nie zachodzą z dnia na dzień więc muszę być cierpliwa :P

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ślicznie jest tutaj teraz <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. BARDZO ŁADNE ZDJĘCIA! HMM W SUMIE NIE WIEM CO MOGŁABYŚ ZMIENIĆ :D JEST DOBRZE <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia :) Myslę, że nie powinnaś wprowadzać za dużo zmian, ponieważ blog wyglada bardzo fajnie :) Pozdrawiam i Zapraszam :) http://macreateart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Blog jest super, nie musisz go zmieniać, chociaż nowy design od czasu do czasu będzie mile widziany ♥

    ReplyDelete
  9. Masz śliczny wygląd bloga. Taki czytelny :)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zmiany są fajne! :)
    Mój kolejny rok akademicki również zacznie się z postanowieniami :)
    Zaczęłam od założenia bloga na którego zapraszam, są już 2 posty! :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Czasami zmiany się przydają! :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  12. Czasami trzeba coś zmienić :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    ReplyDelete
  13. Ładne zdjęcia i ciekawy blog!♥ Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    ReplyDelete

Subscribe